VALBORG!

Men hallåja! Vi lever, vi lever. Nästan iallafall.. 
Vilken kväll ändå, började hos mig, sen drog vi till tåget, till Mölndal träffade lite folk & va hemma hos en trevlig prick några timmar. Sen åkte vi in till stan, var där en stund. Träffade på Josefins vänner, så jag Fanny & co åkte hem till Fanny. Satt på hennes iskalla altan & chillade.
Sen skulle vi dåja tälta, 8 pers i typ ett 3manna-tält.. Men de blev bara jag, Fanny, Elina & Josefin.
Tyvärr gick vi in efter en timma typ vid halv sex för de var svin kallt.
Sen har jag suttit i kyrkan hela dagen, trött & bakis. Rätt värdelöst, men va gör man.
Fanny fixar bilder från dagen sen för jag har bara några från mobilen.
En helt okej go helg ändå, mums!

Kommentarer
Postat av: marrre

trevligt, drack ni något i ert gäng? ;)

2011-05-01 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0