sommaren är här för helvete!

Tja, hemma från bion igen. Den va faktiskt rätt bra ändå, lite typisk ni vet alla "barnfilmer" typ några onda, några goda & sen slutar allt romantiskt & lyckligt. Men den va söt!
Fan asså vädret, helt sjukt. Sommaren är här? & så har man påsklov nu också, kan inte bli bättre!
Sen så bytte jag smycke till min piercing igår kväll, har ju köpt en ny. Vill inte ha någon hängade nu när jag tränar & sånt, för då fastnar man ju lättare typ. Så ska fixa någon snyggare till sommarn, men denna får duga så länge. Skiftar i blått, grönt, rosa, lila & vitt typ. NICE!
ÅH VA JAG ÄR TJOCK & FUL, NÄ JAG ÄR SNYGG & GRYMT BIFF BARA!
Ska fixa mig lite smått & sen tror jag att jag ska träffa hela goa "gänget"
Pussar ELLEEEE

Kommentarer
Postat av: Frida

Smala unge ! Hur gör du egentligen ? :O

2011-04-20 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0