OLD TIMES

Ni förstår inte hur mycket jag saknar hur det var innan.
Typ där vid 2009, fan vad goa minnen man har sen dess alltså!
Det var då vi lärde känna varandra, jag & Elin alltså.
Där vid April umgicks vi typ varenda dag.. under våran fjortis period.. Som tydligen
inte försvunnit för min del? Nej, men då var det överdrivet.. ni vet fågelskit runt ögonen,
tuperat hår, såna där hårband, klumpig mascara, toffsar på benen osv.
Men jag gillade den tiden faktist, varenda jävel var fjortis.. haha !
Vet inte hur vi blev så bra vänner faktist, måste vara för våran otroligt bra humor..
vi var på Jessicas tjejkväll (det var första gången vi var med varandra antar jag?) och då
började vi skämta massa & sånt.. så kollade vi på tv, Elin ba "Åh, du är hon åt vänster.. jag
är den i MITTEN!" Så var det bara två tjejer, och sjuka som vi är så börja vi garva som fan.
Sen en annan gång i bamba så var det köttbullar, jag ba "usch.. hatar köttbullar, jävla broskbollar!"
Så började vi kalla oss för Brösk & Mitten, typ skrev en låt om det och grejer, haha!
Finns så jävla mycket goa minnen från den tiden, men ska inte babbla mer.. bjuder istället på bilder
ifrån den tiden!
Haha säger ju att alla var fjårts, kolla bara på Alex hår ;)
Men det var väl lite sött det med, eller..?
/ Fanny föredetta Fjortis

Kommentarer
Postat av: josefine

visst, lägger till dig nu:)

2011-04-13 @ 19:56:05
URL: http://josefinefridstrom.blogg.se/
Postat av: josefine

eller nej föresten, ja vet inte mitt användernamn eller lösen så kan inte lägga till er

2011-04-13 @ 19:59:21
URL: http://josefinefridstrom.blogg.se/
Postat av: ida

söööööt blogg! :D ni också då såklarrt.

2011-04-13 @ 20:24:01
URL: http://idapermangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0