Natti natti !

Nu på kvällen har jag varit med Josefine & Madeleine, dampat lite på ICA och sen gick vi hem till mig och hämtade lite saker som jag behöver.. shit alltså, kände jätte konstigt att vara där. Även fast det bara var 1 ½ vecka sen sist..
Gun hejade iallafall inte ens på mig, inte speciellt förvånad och det enda pappa gjorde var att tjata om sina pengar.
Kändes verkligen helt stört, fick ångest såfort jag öppnade dörren där. Åh, glad jag är att jag kommer få slippa att stiga in i det huset igen! Nej men nu ska jag bege mig mot sängen antar jag, blir mer update imorgon.
Natti natti alla ! ♥
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Amanda Hansson

Har bi haft ngt egna bloggar tidigare som man kan läsa?:)

2011-04-15 @ 08:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0