livet är för kort för att vara allt annat än nöjd!

Tjena, Elle här. Hoppas allt är fint med er, jag mår grymt bra faktiskt. Har vart i skolan, sen i kyrkan typ hela dagen. Skulle egentligen på konfaläger denna helgen, men det blev inställt. Lite tråkigt, men bra för de är ju valborg imorgon & då är man gärna hemma. I kyrkan har vi övat på själva "konfirmationsavslutnings gudstjänsten" & sen typ lagat tacos, & marängswish?, lekt coola lekar & kollat film. Älskar min konfagrupp, så otroligt härliga människor!

Sen såg jag Fannys inlägg, håller verkligen med.
Det värsta som finns är falska människor & sen folk som dömer andra som dom inte har en aning om hur dom är..
Därför tänkte jag köra lite "pepptalk", låter som om jag tror att jag är värsta experten.
Men nej, verkligen inte! Tycker bara att alla ska stå på sig, trycka upp självförtroendet ett snäpp & bara leva livet så som man själv vill! Vad är alla så rädda för?
Jag tror på mig själv & jag vet att jag är bra, & skulle det vara något fel med det? Nej tvärt om!
/ ELIN!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad ska du hitta på ikväll på Valborg då? :)



svar: Tackar!! :)

2011-04-30 @ 09:18:25
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0