Hejdå distriktlaget!

Tja! Elle här ja, skulle ju på distriktlagsträning idag som ni vet.
Imorse använde jag mina nya skor (Palladium) & fick hemsk skoskav. Fick gå i strumpor hela vägen & åka gratis på bussen för jag hade så ont, haha.
Var tvungen att lämna tillbaka mina skor också, dom passade inte min fot, eller vad man säger. Synd för dom är sjukt snygga ju.. :(
Men iallafall kunde ju inte träna heller, har ni vet de är sånna äckliga köttsår, skinnet har åkt av & så är de helt rosa under.. Super äckligt! Sen känns det surt för jag missade min förra träning då jag var sjuk. Så nu kommer jag åka ut därifrån, great! Inte hela världen tänker ni, även jag men jaja.
Imorgon har jag cup så det blir nog lite mycket handboll-inlägg i helgen, hoppas bara jag kan spela med dehär jäkla skoskaven. Slänger in en bild på mig från förra Potatiscupen, åh va jag älskar handboll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Klart vi kan, lägger till din blogg på en gång :)

2011-04-14 @ 21:54:50
URL: http://linasofia.webblogg.se/
Postat av: Alice

Också köpt Palladium och va seriöst typ på väg att få värsta köttsåret !!

2011-04-15 @ 11:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0