HEJ JAG ÄR SCHTEKARN NUMMER 1

Tjena alla puddingar! Elin här jaooo, sorry att vi inte har uppdaterat idag. Men jag har iallafall vart ute i det goa vädret, & Fanny vet jag inte riktigt vad hon har hittat på.
Jag har iallafall träffat min goa Ruffe, först åkte vi ner till lerum & sola solarium dåja, sen tog vi en fika & sen åkte vi hem till henne för att sola ännu mer.
Så har faktiskt fått en go rand! Nu när jag kom hem satt jag ute lite till & drack smoothie (oj två oo där till mitt största fan!) As gött, fan va de är underbart med solen, man blir typ glad!
Ikväll ska jag träffa godingar & Fanny har fått för sig att vi ska bada? Får se hur de blir med de, grillning & så iallafall. MYSIGT! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0