GLAD TJEJ !

Som ni antagligen vet så bråkar jag massa med min pappa,
därför har jag bott hos Josefine ifrån förra tisdagen.. och inatt sov jag ju som sagt hos Elin.
Egentligen skulle jag hem & sova idag, men ville ju inte det.. så sover här tills den 25:e typ!
GLAD TJEJ !
Sen så snackade jag ju i telefon med pappa, och då sa han att vi skulle ansöka om schorhem (?)
Trodde först han sa horhem.. hahaha.
Nej, men vet inte riktigt vad det är, men antar att det är ungefär samma sak som fosterhem..?
Så det känns bra!
Eller det klart, det är ju ledsamt att jag ska behöva göra det ens.. men nu är det som
det är och det blir bäst så antar jag! Det är det jag vill liksom.
Puss / Glad Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0