Du lyser upp mitt mörker!

Fanny min helt underbara vän!
Ni folk där ute, ni som kallar denna grymma tjej fjortis & ja vettefan. Ni har inte en aning, tjejen är helt grym, verkligen. Världens goaste, jag lovar er.
Visst vi har bråkat, vart ifrån varandra i typ ett halvår. Men nu efteråt känns det bara som att vi har kommit varandra närmare, jag, Fanny & Josefin.
Kände för att skriva här bara hur grym Fanny verkligen är.
Delar så många goa minnen med henne, helt galen & efterbliven är hon dock. Men jaja, de är vi alla!
Vet att du behöver folk vid din sida nu, & jag är här, jag lovar dig vännen.
Du är en solstråle som lyser upp för oss alla!
Jag älskar dig Fanny, det vill jag att du ska veta ♥
I'm always here for u / Elle!

Kommentarer
Postat av: fridabengtsson

hatar fördomar när folk inte ens känner personen!

åt helvete med alla människor som måste klaga på andra, bara för att dom själva har det uselt!



handbollsbruden från varberg följer eran blogg, så att ni vet! hihi :)

2011-04-18 @ 12:38:26
URL: http://bengtssonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0