AAAAAAAJ MINA HÄLAR!

Hemma från matchen. Ska berätta lite snabbt om den, vi började bra. Riktigt bra!
Ledde med 4-2, men sen tappade vi ända till 10-4.. Kämpade på dom sista 5 minuterna & matchen slutade 7-10. (Spelar bara 1x20!)
Är ändå nöjd, vi mötte ett bra lag & ja, vi kunde vunnit.
Dock är jag väldigt orolig för mina hälar hur jag ska kunna spela imorgon.
Hade compeed plåster på, men dom ramla av & efter matchen så hade de börjat blöda värsta mycket. Äcklas av mig själv, men ni ska få se en bild så ni kan lida med mig!
Jaaaa, dör va ont de gör! Tur att man är tuff handbollsbrud, så jag får stå ut.
Sofia min käre vän kommer hit senare ikväll när hon har spelat sin match (Hon spelar i kungälv)
Så ska hon nana här osv. Ja men vi hörs väl tror jag / elin den döda

Kommentarer
Postat av: Mickis

uscha dah gumman ;)

var tuff,visst. Men förstör inte fötterna haha :p

2011-04-16 @ 20:40:08
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0