1 VINST, 1 FÖRLUST!

Tjena godingar! Hoppas allt är bra med er & så, jag mår väl inte jätte bra just nu. Är trött & mina hälar har verkligen gått sönder. Laddar inte upp en bild idag, för då kanske vi blir anmälda för äckliga bilder.. Hehe nä men typ så, de har blivit mycket värre. Envis som jag är så ska jag såklart spela ändå, det funkade en stund. Är ändå nöjd med tanke på de hemska såren. Första matchen spelade vi mot H43 & förlora med 8-13, andra mot Sävsjö & vann med 7-2.
Så imorgon blir det B-slutspel, & match mot Strömstad!
Ska gå & lägga mig & kolla lite film typ nu, så hörs vi väl senare. Puss / e

Kommentarer
Postat av: tilda johansson,

spelar du handboll ? :D jag gör oxå det, så jäkla kul är det. :D fin blogg!

2011-04-16 @ 15:38:20
URL: http://tildamaria.devote.se
Postat av: patricia

hej! allt bra? :)

2011-04-16 @ 17:13:49
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0